Οι ασκήσεις του Πιλάτες βασίζονται στις πολλές εναλλαγές με λίγες επαναλήψεις που έχουν σκοπό την τόνωση των μυών και όχι την διόγκωσή τους. Τα σημεία του σώματος που γυμνάζονται πρώτα είναι η κοιλιά, η μέση και οι γλουτοί καθώς βοηθούν πάρα πολύ στη στήριξη του σώματός μας κατά τη διάρκεια της εκάστοτε "ρουτίνας" που ακολουθούμε. Το Πιλάτες σε συνδυασμό με μια καλή διατροφή ή κάποια άλλη αερόβια άσκηση (ακόμα και το περπάτημα) μας βοηθάει στην απώλεια βάρους και την αποβολή του λίπους ενώ όταν οι ασκήσεις γίνονται με έντονο ρυθμό και σε σταθερό πρόγραμμα αυτό βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας. Έτσι το σώμα μας φαίνεται πιο λεπτό, γραμμωμένο χωρίς ίχνος λίπους.

Με την Καθηγήτρια Χορού Λίλα Γερολυμάτου

Δευτέρα 20:30-21:30 ή Τετάρτη 20:30-21:30

ή Σάββατο 10:00-11:00   Μηνιαία Συνδρομή 20€